Structureel meer winst met je website of webshop?
Meer winst behaal je niet alleen door meer bezoekers naar je website te trekken. Het is noodzakelijk dat je website ook voldoende bezoekers kan omzetten in klanten. Het optimaliseren van dit proces noemen we conversie optimalisatie.
Wil je weten wat hoe deze dienst jou uiteindelijk meer winst oplevert? Lees hieronder dan wat we voor je kunnen betekenen.
Met verschillende tools zoals Hotjar en Google Analytics analyseren we de huidige bezoekers. Vervolgens brengen we de knelpunten in kaart. Hierdoor weten we exact aan welke pagina's en processen we moeten werken om het conversiepercentage te verhogen.
Met de knelpunten in kaart gebracht gaan we nadenken over hoe het beter kan. Eventueel aan de hand van gebruikersfeedback werken we hypotheses uit. Dit zijn scenario's waarvan we verwachten dat ze beter zullen presteren dan de huidige varianten.
Deze hypotheses zijn gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek én onze jarenlange ervaring. Hierdoor presteren onze hypotheses in 95% van de gevallen ook significant beter.
Voordat we daadwerkelijk een hypothese doorvoeren, moet uiteraard getest worden of deze ook beter presteert. Hiervoor zetten we verschillende tools in.
Het principe is eenvoudig: de ene helft van de bezoekers krijgt de originele pagina te zien. De andere helft onze variant. De pagina met het hoogste conversiepercentage is de winnaar.